Obtížnost:
difficulty-explained
Náročnost je dána kombinací více parametrů, především
kvality povrchu, výškového profilu a délky. U zelených
a modrý tras se můžete spolehnout na převážně ideální povrchy
a mírné převýšení. Červené už většinou obsahují úseky s větším
převýšením nebo místy horším povrchem. Všechny trasy
jsou ale bez problémů sjízdné.
Vzdálenost:
Z Weinfeldenu do Kostnice přes kopce
red
Doprava:
difficulty-explained
Pokud je uvedeno “ANO”, tak se na místo výjezdu na trasu můžete dopravit
s koloběžkou kromě autem také veřejnou dopravou, standardně tedy po železnici
nebo cyklobusem. (pozn: většina autobusů, pokud není uvedeno jinak,
nepřepravují kola a koloběžky).
Atraktivita:
difficulty-explained
Atraktivita je také určena kombinací více faktorů.
Šlo mi o vyjádření pocitu z jízdy, které
jsou ovlivněny profilem trati a povrchem, ale také
okolím, výhledy, možnostmi občerstvení nebo
návštěvou atrakcí.
Časová náročnost:
difficulty-explained
Odhad průměrné doby jízdy je uveden v průvodním
textu a nezahrnuje přestávky. Je také individuální.
Ideálně si své tempo srovnáte po několika jízdách
s mnou předpokládanou dobou jízdy. Udělal jsem
zkušenost, že průměrná rychlost jízdy se příliš neliší
pro rovinatou nebo kopcovitou trasu (tedy s vyloučením
tras, kde nastoupáte výšku jízdou vlakem a potom se
vezete z kopce). Plus minus 2 km/hod. Jakmile si tedy
otestujete svou průměrnou rychlost, můžete si pak
upřesnit dobu jízdy bez přestávek sami, podle délky
trasy. Je ale také potřeba vzít v úvahu charakteristiku
trati. Na mnohotvárné trati se zajímavostmi a atraktivitou
strávíte pravděpodobně více času mimo vlastní jízdu
než u jednoduché trati, kterou třeba projedete na jeden
zátah. Podle mých zkušeností trati, kde čistý čas jízdy
přesahuje 2,5 hodiny a po trase jsou zajímavosti jako
hrady, zámky, koupání, lze pojmout jako celodenní výlet.
2
Ano
Trasa vede minimálně frekventovanými vesničkami po pěkných silničkách, podél rekonstruovaných starých domků, množstvím sadů a luk. Počáteční stoupání je poměrně náročné a místy prudké, takže bude třeba koloběžku občas vést. Výhodou tohoto směru ale je, že nabranou výšku ve druhé polovině trati budete ztrácen jen pozvolna a užijete si opravdu velmi dlouhého sjezdu do Kreuzlingenu. Předpokladem je cesta vlakem z Kostnice do Weinfeldenu.

Začátek trasy:

Železniční zastávka v Tagerwilenu u Kostnice. Na rozdíl od Kostnice se tu dá lépe a levněji parkovat.

Náročnost:

Náročnost je dána nutností nastoupat z Weinfeldenu cca 250 výškových metrů. Jinak je trasa velmi příjemná a vede po cyklostezkách s výborným povrchem.

Popis trasy:

Ve Weinfeldenu (hlavní město kantonu) se od nádraží dáte na sever přes Marktplatz do kopce ke kostelu. Za kostelem pojedete, už po značené cyklotrase, prudce do kopce směrem na Berg.

Před Bergem se cesta stáčí doleva, vesnici minete po pravé ruce, a ještě chvíli budete stoupat k Engelswilenu.

Za Engelswilen Vás ale už čeká příjemná cesta mezi políčky a lesem. Stále po cyklotrase č.41 sjedete do Bommenu, kde se dáte doleva mezi rybníky. Za rybníky zahnete doprava, mírně do kopce do lesa. Odtud Vás už čeká jen 4 km dlouhý sjezd až do centra Kreuzlingenu.

Tipy:

Možnost návaznosti na trasu z Wilu do Weinfeldenu a udělat pořádný sportovní výkon.F99

No items found.
Odeslat zpětnou vazbu
Děkujeme, Vaší zpětné vazbě se budeme brzy věnovat.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Trasy

Trasy ve všech regionech České republiky a nejen v ní. Největší databáze zmapovaných tras pro koloběh.

Partnerem projektu je společnost